Noutati

Voice demo & Coffee - How to address today's workforce challenges in logistics?

Voice demo & Coffee - How to address today's workforce challenges in logistics?

 "Voice demo & Coffee - How to address today's workforce challenges in logistics?" din 16 noiembrie 2022 a fost organizat de Total Technologies în colaborare cu Honeywell, la Seneca Anticafe. A fost un eveniment adresat profesioniștilor din logistică, desfășurat într-o atmosferă primitoare și relaxată.

Am început cu demonstrația Honeywell Voice, care a constat într-un proces standard de picking de câteva linii și produse, pentru a se putea observa rapiditatea si ușurinta executării operațiunilor. Practic, utilizatorul primește comanda prin cască, o execută și confirmă verbal execuția. Totodată, în flux s-au inclus și câteva excepții care să arate versatilitatea și flexibilitatea tehnologiei de voce, de genul lipsă stoc sau picking greșit, astfel putem observa și cum intervine software-ul în reducerea acestor erori.

După care, evenimentului a continuat cu paneluri de discuție susținute de specialiștii noștri: Catalin Ivana - BDM & Coach, Total Technologies și Miha Capuder – Account Manager, Voice Specialist, Honeywell

Catalin Ivana a expus rezultatele implementării soluției Honeywell Voice în spații de lucru ale unor companii din Romania. Experiența din implementările anterioare ne-a învățat că Honeywell Voice este singura soluție care răspunde foarte bine provocărilor iminente de care ne lovim cu forța de muncă și care, în acelasi timp ajută la buna gestionare a personalului lucrativ, deoarece utilizatorii pot comunica în limba maternă cu sistemul. Retenția de personal crește datorită utilizării unei soluții de top, care le permite angajaților să lucreze mult mai rapid și cu mai puține erori. Honeywell Voice este o soluție excelentă pentru companiile care au personal de naționalități diferite. Iar după cum putem observa, acesta este un trend în continuă creștere.

Miha Capuder a relatat ultimele tendințe în logistică, după care a facut câteva recomandări despre cum companiile își pot cunoaște mai bine angajații și cum îi pot retine, pentru că de fapt, aceasta este adevarata provocare a prezentului, cum să retii personalul odată ce l-ai angajat. Conform unui studiu McKinsey, 40% din angajații actuali au declarat că se gândesc să-și schimbe jobul în urmatoarele 3-6 luni.  O caracteristica a oamenilor care sunt în câmpul muncii în prezent, este că odată angajati, ei se gandesc imediat la pasul următor, cum să facă să ajungă la o funcție mai bună, la o compensație mai mare, iar acest context aproape că obligă companiile să-si canalizeze eforturile pentru a forma si crește echipe, oferindu-le un mediu de lucru mai facil și mai sigur. Având un portofoliu solid de tehnologie la îndemâna angajaților dumneavoastră, constituie un avantaj competitiv puternic.  

Discuțiile s-au extins, fiecare invitat în parte primind răspunsuri la întrebări și sugestii personalizate pentru businessul lui.

Rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu ultimele inovații. 

Articol publicat de Daniela Popa