Noutati

Un nou eveniment marca "TT Coffee & Demo"

Un nou eveniment marca

Ne face o deosebită plăcere să vă anunțăm că în data de 30 martie 2023, începând cu ora 09.30 am, va avea loc evenimentul „TT Coffee & Demo – Salvează timp și bani cu soluțiile potrivite , organizat împreună cu partenerul nostru tehnologic Honeywell.

Evenimentul se adresează profesioniștilor care activează în domeniile: logistică, transporturi, retail, bricolaj, e-commerce, producție, distribuție, farma, curierat sau FMCG și se confruntă cu următoarele provocări în operațiunile logistice ale afacerii:

  • Fluctuație mare de personal;
  • Erori în picking;
  • Lucrători de naționalități diferite;
  • Durata mare a trainingurilor pentru angajații noi;
  • Productivitate scăzută a lucrătorilor în fluxurile de lucru;
  • Managementul și optimizarea utilizării dispozitivelor mobile din spațiile de lucru;
  • Gestionarea reparațiilor și a înlocuirii echipamentelor în caz de nevoie;
  • Reducerea costurilor operaționale;

Vă invităm alături de noi, la Seneca Anticafe, într-o atmosferă relaxată, să savurați o cafea bună și să descoperiți cum puteți depăși toate aceste provocări, ba chiar mai mult, cum puteți obține un avantaj competitiv pentru afacerea dumneavoastră. Am pregătit o demonstrație practică pentru soluțiile Honeywell Operational Intelligence și Honeywell Voice, plus o sesiune interactivă de discuții alături de  invitații nostri. 

Honeywell Operational Intelligence este o soluție de gestionare a activelor, care vă ajută să urmăriți, să gestionați și să optimizați utilizarea dispozitivelor mobile din toate spațiile de lucru. Este un software care merge mai departe de simpla colectare de date. Face un pas înainte și analizează aceste date, oferind răspunsuri la provocările managerilor din operațional.

Operational Intelligence vă arată ce se întâmplă în compania dumneavoastră, în timp real, analizează toate problemele, și cel mai important, identifică soluții, astfel încât să puteți acționa imediat, oferind-vă astfel un avantaj competitiv.

Aplicația are puterea de a modela viitorul unei companii prin beneficiile pe care le aduce.

Operational Intelligence vă oferă vizibilitate în spectru larg asupra afacerii dumneavoastră și vă indică acțiunile necesare, ajutându-vă să luați cele mai bune decizii, în cel mai scurt timp posibil.

Honeywell Voice este o tehnologie inovativă care eficientizează din ce în ce mai multe depozite din întreaga lume. Ea îmbunătățește procesul de pregătire a comenzii, făcându-l mai eficient și cu o marjă de eroare mult mai mică. Ne dorim să facem acestă soluție cât mai cunoscută și în România și din ce în ce mai multe spații logistice să o implementeze în operațiunile zilnice.

Dacă analizăm procesul tradițional de gestionare a comenzilor, vedem că majoritatea erorilor care apar se datorează distragerilor din timpul manipulării sau etichetării. Aceste greșeli sunt foarte costisitoare pentru orice afacere. Din fericire, s-a dovedit că utilizarea soluției Honeywell Voice reduce erorile chiar și cu 80%, implică o creștere a productivității cu până la 30% și nu în ultimul rând crește și confortul lucrătorilor. Datorită simplității în învățare și în utilizare, soluția este ideală in organizațiile în care lucrează personal de naționalități diferite și reduce substanțial fluctuația de personal.

Speakeri invitați:

  • Cătălin Ivana - Solutions Architect, Total Technologies;
  • Miha Capuder - Account Manager, Voice Specialist, Honeywell
  • Bogdan Gheorghe – Territory Manager EE, Honeywell

Agendă eveniment:

09.30-10.15 Welcoming coffee

10.15-11.00 Live demo Honeywell Operational Intelligence + Q&A

11.00-11.45 Live demo Honeywell Voice + Q&A

11.45-12.00 Concluzii & coffee

Vă puteți înregistra accesând linkul următor  TT Coffee & Demo | BSYS (totaltech.ro) sau ne puteți trimite un e-mail pe adresa event.233@bsys.totaltech.ro cu datele dumneavoastră de contact, ori ne puteți suna la 0372317738.

Vă așteptăm!

Articol publicat de Daniela Popa