Noutati

Picking by voice - Ce este și cum vă ajută să optimizați logistica?

Picking by voice - Ce este și cum vă ajută să optimizați logistica?

Honeywell Voice este noua tehnologie care revoluționează din ce în ce mai multe depozite logistice din întreaga lume. Acest sistem oferă o serie de avantaje interesante, dintre care se remarcă ușurința în utilizare și rapiditatea în operațiunile de picking din depozit.

Tot mai mulți manageri care se ocupă de distribuție și de lanțul de aprovizionare al companiei au nevoie de soluții optime la problemele comerciale care apar zilnic. Preocupările lor principale tind să se concentreze pe reducerea costurilor și îmbunătățirea operațiunilor, deoarece aceștia sunt principalii factori care cresc producția în depozit.

Dacă analizăm procesul tradițional de gestionare a comenzilor, vedem că majoritatea erorilor care apar se datorează distragerilor în timpul manipulării sau etichetării. Aceste greșeli pot fi foarte costisitoare pentru afacere, dar, din fericire, s-a dovedit că utilizarea soluției Honeywell Voice reduce erorile cu 80%. Această reducere implică și o creștere a productivității și a confortului lucrătorilor cu 30%.

Metodele tradiționale de etichetare și scanarea ulterioară necesită mult timp. Dimpotrivă, utilizarea automatizării vocale reduce timpii de gestionare a depozitului. Este nevoie doar de foarte puțină pregătire pentru muncitori, în afară de costul implementării acestui sistem în sine. În schimb, compania obține o reducere a costurilor cu 50% în primul an și un sistem de management mai profitabil. Cu mai puține erori de configurare, randamentele sunt, de asemenea, reduse, prin urmare compania câștigă inevitabil în acuratețe și productivitate.

În concluzie: tehnologia vocală sau Pick by Voice facilitează procesul de pregătire a comenzii, făcându-l mai eficient și cu o marjă de eroare mai scăzută, ceea ce este o soluție excelentă pentru a favoriza gestionarea depozitului. În plus, investiția în această tehnologie este considerabil mai mică decât în ​​alte alternative, prin urmare rentabilitatea investiției este mai rapidă.

Cum funcționează Pick by Voice?

Operatorii trebuie să utilizeze căști și terminale special concepute pentru a îndeplini sarcinile care le-au fost atribuite. În sistemul Pick by Voice nu sunt primite doar comenzi auditive, ci este un sistem complet interactiv. Lucrătorul folosește microfonul pentru a răspunde solicitărilor sau a da comenzi, iar sistemul de recunoaștere vocală este cel care analizează răspunsurile și stabilește dacă munca a fost efectuată corect în depozit. Spre exemplu, Pick by Voice de la Honeywell, cunoscut și ca Honeywell Voice, poate fi combinat cu multe tehnologii și dispozitive de depozit și se conectează cu ușurință cu sistemul WMS sau ERP.

Ce pregătire prealabilă este necesară pentru a folosi Pick by Voice?

Pentru a implementa un sistem de recunoaștere a vocii în afacerea dumneavostră, nu este necesară o pregătire specială și costisitoare, ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru companiile sau sectoarele în care există mulți lucrători temporari. Instruirea nu este vitală pentru acest sistem deoarece funcționarea acestuia se bazează pe instrucțiuni vocale foarte simple. Astfel că, nevoia de operatori bine pregătiți în acest sens va fi considerabil redusă. Un alt factor care trebuie subliniat, este că prin Pick by Voice, operatorii plasează și primesc comenzile cu vocea, ceea ce înseamnă că au ambele mâini libere pentru a realiza o mai bună manipulare a mărfii.

Care sunt avantajele Pick by Voice?

Reducerea erorilor - s-a dovedit că utilizarea sistemelor de recunoaștere a vocii precum Pick by Voice reduce rata de eroare cu 80-90%.

Reducerea costurilor - în ciuda investiției inițiale - instalarea acestui sistem în companie și formarea personalului - s-a demonstrat că utilizarea Pick by Voice reduce considerabil costurile companiei, întrucât aceeași muncă poate fi efectuată cu un efort mai mic, cu o capacitate redusă de resurse umane și cu obținerea rapidă a rentabilității investiției.

Productivitate crescută - utilizarea acestui sistem este benefică pentru operatori, deoarece este foarte ergonomic și ușor de utilizat, necesitând foarte puține resurse pentru a putea lucra cu eficiență maximă.

Satisfacție sporită a angajaților - cu ochii și mâinile libere, operatorul poate lucra mai eficient. Fapt ce determină o mai mare satisfacție și motivație în muncă, un beneficiu atât pentru angajat, cât și pentru companie.

Satisfacție crescută a clienților - livrările sunt punctuale și corecte, se evită incidentele și se reduc costurile derivate din retururi cauzate de manipulare defectuoasă.

Control total pe tot parcursul întregului proces - acest control presupune a putea analiza calitatea serviciului, fapt fundamental în cadrul serviciilor de logistică. Fiecare detaliu trebuie avut în vedere pentru ca totul să iasă perfect. Erorile afectează competitivitatea și buna imagine a companiei.

 

Contactează-ne pentru a afla mai multe despre Honeywell Voice.