Gestionarea bunurilor deteriorate și pierdute

Gestionarea mărfurilor/ coletelor deteriorate sau pierdute este o soluție integrată Hardware & Software care vă permite să gestionați și să stocați rapid informații despre orice pachet deteriorat sau pierdut în timpul procesului de livrare. Soluția noastră ușor de utilizat va optimiza cu siguranță eficiența afacerii dvs.

Caracteristici și Beneficii:

  • Verificări de conformitate: Se asigură că toate normele de conformitate sunt respectate în timpul procesului de expediere, cu verificarea obligatorie a produselor și raportarea daunelor direct în aplicație de către șoferi.
  • Simplificarea raportării mărfurilor avariate: Prin utilizarea aplicației, șoferii au posibilitatea de a raporta orice marfă deteriorată direct în sistem, prin încărcarea de fotografii cu pachetele deteriorate și adăugarea unor descrieri scurte sau altor informații utile.
  • Gestionarea simplă a codurilor de bare lipsă: Soluția noastră permite șoferilor să genereze și să imprime un nou cod de bare în cazul în care cel din pachet este pierdut sau prea deteriorat.
  • Job Management: O singură aplicație Android integrată va acoperi nevoile șoferilor care descoperă orice tip de pachet deteriorat în timpul procesului de livrare. Soluția dispune de propria sa interfață web de administrare, unde administratorul poate gestiona toate conturile și, de asemenea, operatorii și managerii de depozit pot avea acces cu ușurință și edita orice informații despre pachetele din sistem.
  • Scanere: Soluția este proiectată pentru echipamentele Honeywell EDA70, EDA71 și CT60, dar se poate integra cu alte modele de echipamente care pot fi implementate la cerere. De asemenea, soluția funcționează foarte bine cu imprimanta Honeywell RP2.
  • Enterprise class: Sistemul este testat și are o scalabilitate și o fiabilitate ridicate.


SOLICITA OFERTA
Gestionarea bunurilor deteriorate și pierdute

Caracteristici și Beneficii:

  • Verificări de conformitate: Se asigură că toate normele de conformitate sunt respectate în timpul procesului de expediere, cu verificarea obligatorie a produselor și raportarea daunelor direct în aplicație de către șoferi.
  • Simplificarea raportării mărfurilor avariate: Prin utilizarea aplicației, șoferii au posibilitatea de a raporta orice marfă deteriorată direct în sistem, prin încărcarea de fotografii cu pachetele deteriorate și adăugarea unor descrieri scurte sau altor informații utile.
  • Gestionarea simplă a codurilor de bare lipsă: Soluția noastră permite șoferilor să genereze și să imprime un nou cod de bare în cazul în care cel din pachet este pierdut sau prea deteriorat.
  • Job Management: O singură aplicație Android integrată va acoperi nevoile șoferilor care descoperă orice tip de pachet deteriorat în timpul procesului de livrare. Soluția dispune de propria sa interfață web de administrare, unde administratorul poate gestiona toate conturile și, de asemenea, operatorii și managerii de depozit pot avea acces cu ușurință și edita orice informații despre pachetele din sistem.
  • Scanere: Soluția este proiectată pentru echipamentele Honeywell EDA70, EDA71 și CT60, dar se poate integra cu alte modele de echipamente care pot fi implementate la cerere. De asemenea, soluția funcționează foarte bine cu imprimanta Honeywell RP2.
  • Enterprise class: Sistemul este testat și are o scalabilitate și o fiabilitate ridicate.


SOLICITA OFERTA
Gestionarea bunurilor deteriorate și pierdute